O NÁS

 

Vážení obchodní přátelé,

             dovolte mi, abych se Vám představila.

          V oblasti účetnictví působím od roku 2004, kdy mi byl vystaven ŽL a do dnes aktivně rozvíjím své znalosti a zkušenosti ať už prostřednictvím studia na Vysoké škole ekonomické nebo účastí na různých školeních.

          Specializuji se na komplexní vedení účetních agend  malých a středních podnikatelských subjektů, jak právnických tak fyzických osob, podnikajících v různých odvětvích obchodu, poskytování služeb a ve  výrobní oblasti.

          Mým cílem je maximálně vyhovět požadavkům a potřebám zákazníků bez rozdílu toho, jakých dosahují ze své činnosti obratů a zisků.

 Služby poskytuji způsobem externího zpracování účetnictví, dle dohody i "dálkově" např.e-mailem, což zaručuje zejména následující výhody:

 

 

 ZAMĚSTNANCI

-         odpadají povinnosti vůči zaměstnancům např. výplatu mzdy, poskytování dovolené, vytváření podmínek pro práci atd.,

-         odpadají rizika plynoucí ze zam. poměru např. nemoc, mateřská dovolená (podle zákona schválnosti vždy v období účetní uzávěrky – v období pro podávání daňových přiznání, nejčastěji však při zahájení finanční kontroly),

-         odpadají nepovinné povinnosti jako např. školení zaměstnanců s cílem udržet a dále rozvíjet jejich odbornou způsobilost. (tato školení, zajišťovaná převážně externě, jsou časově i finančně velmi náročná),

 VYBAVENÍ

-         odpadá povinnost zřídit zázemí na konání této práce – z toho vyplívají náklady na nájemné, otop, osvětlení, vodné a stočné atd., pro výkon své práce potřebují také např. nábytek, výpočetní techniku, kopírku, telefonní přístroje, odbornou literaturu, aktualizaci programového vybavení, sbírky zákonů a spotřební materiál, 

 KONTAKTY

-         dobrá účetní firma si postupem doby získá osobní kontakty na pracovníky státních institucí a zná jejich názory na modelové situace.

Moje činnost je postavena na třech pilířích: 

 

SPOLEHLIVOST, POŘÁDEK, POCTIVOST

 

Těším se na spolupráci s Vámi.

Mgr. Irena Berková